جهت خرید کالسکه تک روما و یا سرویس روما پلاس با فروشگاه اینترنتی نی نی بابا تماس بگیرید و یا شماره موبایل خود را در بخش خرید تلفنی قرار دهید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

کالسکه دلیجان مدل روما دارای پارچه دلیجان و دارای سایه بان میباشد که جلوگیری مینماید از تابش نور مضر به فرزند شما ، با قابلیت های تنظیم پشتی که چندین حالت دارد و از خوابیده تا 90 درجه قابل تنظیم میباشد، کالسکه ای با 4 چرخ که قابلیت جداشدن و نصب کردن آسان را دارد وکمربند ایمنی برای نگهداری از کودک بر روی کالسکه تعبیه شده است ، چرخ های عقب ترمزدار و دارای ایستایی بالا می باشد و چرخ های جلو قابلیت 360 درجه و ثابت ماندن در مسیر رو به جلو را دارد. تحمل وزن این کالسکه تا 15 کیلوگرم میباشد و جمع کردن آن راحت تر از هر آن چیز هست که فکرش را بکنید و پس از آن فضای بسیار کمی را اشغال میکند که میتوان آن را در خودرو قرار داد.

سبدی بزرگ و باکیفیت مناسب در پایین کالسکه برای قرار دادن لوازم کودک و مادر قرار داده دارد، دسته این مدل کالسکه مبله است و قابلیت تنظیم جلوپایی را دارد، کالسکه روما دارای گاردی است که برای حفاظت ازکودک شما طراحی شده است. کریر این کالسکه قابلیت نی نی لای لای شدن را هم دارد، بدنه کریر روما پلاستیکی  و دسته آن فلزی میباشد و به آسانی روی کالسکه نصب و جدا میگرددو به همین منظور قابل استفاده از بدو تولد هم است.
همراه با روروئک به همراه دسته آلومینیومی برای جابه جایی آسان کودک، به همراه 4 چرخ و 4 ترمز برای اطمینان از گردش کودک در خانه، بدنه روروئک پلاستیکی میباشد و سینی هم قابل شستشو می باشد و دارای پنل موزیکال به همراه فرمان موزیکال و 2 عدد بوق بزرگ برای بازی و سرگرم شدن کودک شما میباشد، پارچه ای بر روی بخش پایینی بدنه قرار دارد مانع از برخورد پای نوزاد شما در حالت نی نی لای لای میگردد، و دارای پارچه روروئک با پارچه دلیجان میباشد.
این ست کالسکه از جدیدترین سرویس های فروشگاه نی نی بابا و تولید شده در شرکت دلیجان است و شما میتوانید برای حمل با آرامش و با اطمینان، اقدام به خرید ست 3 تکه کالسکه دلیجان مدل روما فرمایید.